Saturday, May 14, 2011

It's a B-O-Y!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Week 19 came and went and with that, my momma and great news came as well.  We got to see our little baby and found out that our poll was correct!  We are expecting a baby boy!  And everything seems to be in place.  I counted 10 finger, 10 toes, two arms, two legs, two eyes, nose and mouth.  It was very special to have my mom there with us to see all of it!!! Some pics of her visit!

La semana 19 vino y se fue y con eso, mi mami y muy buenas noticias vinieron tambien.  Pudimos ver a nuestro pequeno bebe y descubrir que nuestra encuesta estaba en lo correcto!  Vamos a tener un bebe varon!  Y todo parece estar en el lugar correcto.  Yo conte 20 dedos, dos brazos, dos piernas, dos ojos, una nariz y una boca!  Fue muy especial el tener a mi mama con nosotros para ver todo esto juntos!!!

Aqui fotos de su visita!


 And of course my momma came to one of my zumba class!!! It was so fun!! She's my biggest fan!! I love her!

Y por supuesto, mi mami vino a una de mis clases de Zumba!!!  Fue super divertido!! Ella es mi fan #1!! La adoro!!



3 comments:

  1. Of course my favorite teacher!!! My DAUGTHER!!!!! Thank you for marvelous time! Mom

    ReplyDelete
  2. que lindoooooo un ninitoooo, que bueno q eesten disfrutando la futura mami y abuelita estos hermosos momentos, las dos salen lindas, q sigan las bendiciones prima, besosss

    ReplyDelete
  3. Congratulations Shirley!!!
    -Ogen

    ReplyDelete